Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~larwa | użytkownik

imię i nazwiskoin the middle of... adresBiałystok zarejestrowany06.07.2004 @16:35:14 ostatnio na stronie20.07.2013 @12:50:21

to wszystko jest tak cholernie urocze

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu1059060
digarty35 komentarze7248 posty na forum99

komputer / sprzęt
robi robotę

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~smiled    04.09.2007 @19:29:42
dzięki
^madia    01.09.2007 @13:03:47
^chillinqua    30.08.2007 @12:32:50
_______
A person shows what he is by what he does with what he has
~makowa    28.08.2007 @18:26:14
ano, nie wiem kiedy moje prace będą. chyba dopiero jak kupię nowy aparat - zenit 12xp (:
a tak w ogóle, to radzę się przygotować na raczej złe wrażenia, bowiem jestem kompletnym beztalenciem.
~khayman    26.08.2007 @13:46:43
dzieki za opinie...jakos tak lubie "przesadzic"czasem http://www.digart.pl/praca/1044688/index.html
i ja pozdrawiam
_______
pozdrawiam
~makowa    25.08.2007 @20:21:14
rozpływam się przy Twoich zdjęciaaaach.
^madia    23.08.2007 @17:10:22
:D
-Vanilia    23.08.2007 @17:03:34
również dziękuję za odwiedziny pozdrawiam cieplutko
^Tymotek    20.08.2007 @09:18:38
ha ha, no tak, ale poza tym, ze deszcz mi nie grozny niczego on na szczescie nie zmienia a u mnie nic ciekawego, praca starosc nie radosc, zero urlopu, marianna.gacio.de, no i upaly takie ze mam juz serdecznie dosc, marze o takiej wielkiej lodowce do ktorej bym sie zmiescil :D
~radas    14.08.2007 @00:33:04
w lesie irlandzkim, pozdro
_______
"W gruncie rzeczy aparat jest rownie malo tworczy jak bryla gliny" - Andreas Feininger
~SanFrancisco    13.08.2007 @22:10:46
dzieki panie larwo :D
~helva    02.08.2007 @22:44:31
ee gdzie zdjecie?
_______
Jezus był Żydem .... no trudno.... ale Maryja na pewno była Polką
^madia    01.08.2007 @22:37:26
~eco    31.07.2007 @11:10:28
witaj, dzięki za pamięć, ja ostatnio gonię , zresztąnawet nie ostatni, nie wiadomo za czym i czasu prawie nie mam na nic ale także postaram się zobaczyć co i jak u Ciebie
_______
zapraszam na stronę >>> http://www.ieco.pl
~uomatko    31.07.2007 @10:25:35
_______
Jaki Pan taki kram - Witamy na DA
~burkinafazo    30.07.2007 @13:19:06
dzieki
~REACTION    29.07.2007 @19:37:18
dzieki
~curecure    26.07.2007 @16:24:08
dziekuje bardzo
ale to nie było ramie tylko kolano i żałuje że znalazło sie w kadrzebo wiele osób mysli ze to masywne ramię
_______
mam bardzo inteligentny opis
^zahariev    24.07.2007 @14:31:35
zasugeruję modelce usunięcie:P
_______
spit as an offense
~JANUSZSZ    24.07.2007 @12:23:45
...jasne
~JANUSZSZ    24.07.2007 @12:18:10
... ja zawsze daje sobie na wstrzymanie
knotami sie nie zajmuje,nie oceniam,wybieram dla siebie tylko te,ktore mają dla mnie jakąś wartosć.
siemanko
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 40 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt